Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:707265
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

MĀCĪBU TEORĒTISKĀ DIDAKTIKA
(„Hamburgas modelis” Volfgangs Šulcs)

Šī modeļa centrālais nosacījums ir tas, ka audzināšana tiek uztverta kā „dialogs starp potenciāliem darboties spējīgiem subjektiem..., nevis kā mācību un audzināšanas objekta pakļaušana skolotāja un audzinātāja gribai” [263].
Šulcs aktīvi iestājas par skolēnu interešu iekļaušanu vispārīgos mācību mērķos. Trīs svarīgākie jēdzieni ir kompetence, autonomija un solidaritāte. Šiem mērķiem atbilst trīs tematiskie novirzieni, jeb pieredzes jomas: lietišķā, emocionālā un sociālā pieredze [263].
Didaktiskā modeļa centrā atrodas didaktiskās darbības struktūra, kuras jautājumi ir :
Kas jāmācās un jāmāca?(mācību mērķi un nolūki)
Kas kaut ko mācās vai māca?
Kādā veidā vislabāk sasniegt dotajā situācijā un auditorijā izvirzītos mērķus – ar kādiem variabliem līdzekļiem (piemēram, metodes, mediji, skolas organizētie palīglīdzekļi)?
Kā noteikt, vai mācību process bijis sekmīgs, t. i., sekmju kontrole.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1312509
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register