Par sava praktiskā darba tēmu, izvēlējos apskatīt partiju reklāmas presē pirms pašvaldību vēlēšanām Rīgā.Veicot praktisko darbu, apskatīju šādus preses izdevumus:
1.„Diena”
2.„Neatkarīgā rīta avīze”
3.„Rīgas Balss”
4.Žurnāls „Nedēļa”
Minētos laikrakstus analizēju laika posmā no 2005. gada 1. marta līdz 2005. gada 12. martam. Savā darbā apkopoju cik daudz un kādas partijas ir izvietojušas savas reklāmas, partiju programmas, apmaksātās intervijas laikrakstos. Darbā arī apskatīts partiju slēpto reklāmu daudzums, kā arī apkopoti partiju kopējie izdevumi, sākot no 2004.gada jūlija. Apskatīju arī www.politika.lv sniegtos datus par partiju finansējumu, kuras partijas un cik daudz pārsniedza atļautos līdzekļus, kā arī partiju finansēšanas likumu pārkāpumus.Latvijas Sociāldemokrātiskā strādnieku partija un Jaunais Centrs
Ļoti interesanti ar šīm partijām tieši „Rīgas Balsī” bija tas, ka LSDSP un JC nebija nevienas politiskās reklāmas, bet katrā numurā bija vairāki raksti, intervijas, izdarītais darbs Rīgas Domē, jaunie likumprojekti, grozījumi, labie darbi, ko šīs partijas vēl veiks. Šķirstot avīzi, likās pat nedaudz komiski, cik ļoti laikraksts „Rīgas Balss” atbalsta pie varas esošos pašvaldības deputātus, komitejas pārstāvjus.…