Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:420766
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Lai runātu par patērētāja izturēšanos un tā ietekmi uz mārketinga stratēģijām, ir svarīgi izprast kāda loma patērētāja rīcībai uz mārketinga stratēģiju.
Vispirms jāizprot, ko patērētājs vēlas, to ir vieglāk teikt nekā izdarīt. Patērētājiem jāuzdod dažādi jautājumi: vai tiek lietotais konkrētais produkts, ko par to domā, vai tas patīk, kā arī citus.
Lai izveidotu veiksmīgu mārketinga stratēģiju jāizprot, kā tirgus ir sadalīts, un kāda ir patērētāja uzvedība vienā vai otrā tirgus segmentā. Tirgus segregācija ir pamats lielākai daļai tirgus stratēģiju. Tā ietver specifisku mārketinga programmu attīstīšanu speciālām cilvēku grupām.
Ikgadu tirgū parādās jauni produkti. Lai tiem būtu noiet, produktiem jāapmierina patērētāja vēlmes, tādēļ šīs vēlmes jāizzina. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1123129
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register