Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174940
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Segmentēšanas mērķis ir iedalīt grupās potenciālos pircējus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu. Segmentēšana ir sava pircēja, sava klienta meklēšana. Tirgus segmentēšana ir uzņēmuma piedāvājuma novērtēšanas un veidošanas bāze, tirgus sadalīšana starp tuvināti vienveidīgu pircēju grupām, no kurām katra var atšķirīgi reaģēt uz dažādiem uzņēmuma mārketinga kompleksa elementiem.
Kad pēc mārketinga pētījumiem tirgus ir segmentēts, uzņēmumam jāpieņem lēmums, cik un kādos segmentos ir izdevīgi darboties, un jāizstrādā sava stratēģija, un konkrēti uzdevumi tajos.
Vienota tirgus segmentācijas paņēmiena nav, taču ir faktori, kuru izpēte un analīze atvieglo tirgu segmentēšanas procesu:
1. Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm;
2. Daudzdimensiju klasifikācija – pēc kompleksu pazīmju analīzes;
3. Klasteranalīzes metode – augsts pircēju līdzības pakāpe katrā grupā;
Mārketinga procesa kodols ir mērķpircējs, kura notekšana sastāv no 4 posmiem:
1. Pieprasījuma noteikšana un prognozēšana;
2. Tirgus segmentēšana;
3. Mērķtirgus noteikšana tirgū.
Ir preces, kuras lieto gandrīz visi pircēji, un ir tādas, kas nepieciešamas ļoti nelielam cilvēku skaitam. Te ir svarīgi atrast savu tirgus nišu. Tirgus niša ir neliels tirgus segments, kas īpaši piemērots, lai to izvēlētos par mērķtirgu konkrētam tirgus produktam. Tirgus niša parasti ir brīva no konkurentiem (vai arī to ir maz) un nodrošina produktu noietu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register