Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459486
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Vispārējais priekšstats par patērētājiem   
2.  Situācijas, kad ir nopirkta nekvalitatīva / nedroša prece   
3.  Čeku saglabāšana   
4.  Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem   
3.1.  Garantija   
3.2.  Patērētāja tiesību pārkāpuma novēršana   
3.3.1.  Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma notiekumiem neatbilstoša prece   
3.3.2.  Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma notiekumiem neatbilstošs pakalpojums   
3.3.3.  Patērētāja tiesības, ja prece nepiegādā vai pakalpojumu nesniedz noteiktā termiņā   
3.3.4.  Atbildība par preces vai pakalpojuma trūkumu nenovēršanu termiņā   
3.3.5.  Patērētāja tiesības, ja prettiesiski izmantota viņa maksājumu karte   
5.  Starptautiskā sadarbība un projekti   
6.  Sabiedrības aptaujas rezultāti   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

4. Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumie
Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja tā neatbilst normatīvajos aktos vai normatīvtehniskajos dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī parasti izvirzāmām prasībām — tai nepiemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu. Prece neatbilst līguma noteikumiem arī tad, ja tā nav derīga mērķiem, kuriem patērētājs izvēlējies preci un par kuriem tas tieši vai netieši paziņojis pārdevējam, slēdzot līgumu, izņemot gadījumus, kad pārdevējs pārdošanas laikā nevarēja saprast šādus speciālus mērķus un patērētājam nebija pamatota iemesla paļauties uz pārdevēja kompetenci un spriedumu vai arī par to sniegta maldinoša, nepatiesa, nepilnīga vai neskaidra (nesalasāma) informācija vai tā nav sniegta vispār un tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam vai arī tā rada vai var radīt apdraudējumu patērētāja mantai, veselībai, dzīvībai vai videi, tās ir spekā arī tad ja prece ir viltota.
Pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem, ja to sniedzot, nav ievērotas normatīvo aktu vai normatīvtehnisko dokumentu prasības vai tam ir citi trūkumi. Prece vai pakalpojums nav uzskatāms par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja pirms līguma slēgšanas patērētājs ir saņēmis rakstveida brīdinājumu par preces vai pakalpojuma nepienācīgu kvalitāti vai nepienācīgas kvalitātes iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli, izņemot gadījumu, kad pakalpojuma sniedzējam kā profesionālim vajadzēja to zināt un rakstveidā brīdināt patērētāju. [2,16]

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register