Mainīgā faktoru kopa, kas ietekmē patērētāju uzvedību.
Pagātne - tagadne - nākotne.
Faktors patērētāju uzvedībā ir tas, kas ietekmē patērētāju lēmumu pieņemšanu par pirkumu.
Determinējošie faktori:
• Cena;
• Ekonomiskā situācija;
• Informētība;
• Patērētāja raksturs;
• Ģimenes stāvoklis.
Ekonomiskie resursi (economic resources). To mērīšana:
• ienākumi (tekošie – rīcībā esošie);
• iekšzemes kopprodukts (GDP);
• patērētāju rīcība nākotnei (nākotnes progress);
• citi ekonomisko resursu veidi.
Laika resursi (temporal resources). Laika izmantošanas stils – laika budžeta sadalījums dažādiem darbības veidiem.
Izziņas (konjunktīvie) resursi (conjuctive resources) – (uztvere, atmiņa, domāšana, ...) mentāla spēja veikt informācijas apstrādes procesu.
Zināšanas (knowlege):
• vairāk vai mazāk strukturēta un apzināta sabiedrības prakse, kas apgūta darbībā;
• informācija, kas glabājas atmiņā.
Patērētāju zināšanas:
• zināšanu saturs;
• zināšanu organizācija atmiņā;
• zināšanu mērīšana//vērtēšana;
• informācijas apstrādes process;
• mācīšanās process.
…