Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588208
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Uzņēmums: AirBaltic

1. punkts
Tirgū piedāvātie informācijas avoti, kurus uzņēmumi izmanto komunikācijai ar mērķa tirgus patērētājiem/ klientiem:

1. Tīmekļa vietnes - uzņēmumi savā tīmekļa vietnē piedāvā visaptverošu informāciju par saviem pakalpojumiem/produktiem un tas ir galvenais kanāls, kur klienti var iegūt nepieciešamo informāciju, neskaidrību gadījumā sazināties ar kādu uzņēmuma personālu un veikt attiecīgo pirkumu.
2. Sociālo tīklu platformas - aktīva dalība sociālajos tīklos, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, kur uzņēmumi dalās ar saviem klientiem ar savām aktualitātēm, akciju un atlaižu piedāvājumiem, jaunumiem, kā arī sniegtu atbildes saviem klientiem neskaidrību gadījumā.
3. Reklāmas un mārketinga kampaņas - regulāras reklāmu un mārketinga kampaņas dažādos mediju kanālos, lai piesaistītu uzņēmumam jaunus klientus un noturētu jau esošos klientus, izmantojot, piemēram, radio, tiešsaistes reklāmas, televīziju, drukātos materiālus.
4. Mobilās lietotnes - piemērā par aviokompānijām - ļauj klientiem veikt rezervācijas, viegli pārvaldīt savus lidojumus, saņemt brīdinājumus par lidojumu stāvokli, izmantot citus pakalpojumus, kas saistīti ar lidojumiem, kā arī izmantot īpašus mobilās lietotnes piedāvājumus. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1404291
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register