Nožēla – pārkāpts neatbilstības slieksnis, neatgriezeniska rīcība, salīdzināšana, brīvprātīga izvēle.*Produkta patērēšanas veidi –parastā, sakrālā (rituāls, svētceļ., kvintesence, kolekcija), piespiedu.*Pat.resursi-iespējas realizēt nodomu*Zināšanas par prod. – pat. inform. analīze, atpazīstamības analīze, imidža analīze (asoc., asoc.stiprums), zināšanas par cenu.*Zināšanas par pirkš.-kur (veids, konkurence, pieejamība, izvietojums), kad? *Zināšanas par izmantošanu-nav/daļējas. *Zināšanu organizēšana-tēli, asoc.kopums. Līmeņi-jēdzieni un saistība->priekšstati->siloģiskā struktūra (scenārijs)-> centrālais mezgls (markas, rādītāji). *Zināšanu mērīšana – objektīvas (terminoloģija, prod. Rādītāji, markas, priekšstati->priekšstati par kur un kad->prod.izmantošana), subjektīvas (vērtējums par savām zināšanām=cik labas ir jūsu zināšanas par....). *Attieksme – simpātijas pret kaut ko. Komponenti – izziņas (priekšstati), emociju, gribas(darbības nodoms). *Fišbeins – vairāk faktori ar +. Idālais punkts – rādītāju svarīgums (Ab=Wi (Ii-Xi). *Daudzfaktoru modeļus izmanto-imidža analīze, mārket.pas. koriģēšanai, info tirgus segmentēšanai, jaunu prod.izstrāde. *Attieksmi mainīt-priekšstatu, rādītāju svarīgumu, priekšstatu par ideālu.
*Motivēta rīcība – darbība virzīta uz noteikta mērķa sasniegšanu. Izjūt vajadzību pēc kaut kā. Maslovs, Freids (pers.veidojošie faktori kā motivatori). *Vajadzību daudzlēmumu motivācija – vajadzības – fizioloģiskās