Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā pārsteidz visnegaidītākajās vietās. Pa radio mūs iztraucē patīkama balss, kas aicina kādreiz ieiet aptiekā un iegādāties visbrīnišķīgāko pretsāpju līdzekli, vakarā no TV ekrāna iemīļotā aktrise stāsta, cik tīra kļūst veļa pēc mazgāšanas ar jauno veļas pulveri utt. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem, tramvaju vagoniem un reklāmas stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāma1 nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma.
20. gadsimta beigās reklāma kļuvusi par multimiljardieru biznesu, kura apjomi strauji pieaug. Pēc BMFC2 datiem, Latvijas reklāmas tirgus 1997. gadā salīdzinājumā ar 1994. gadu ir pieaudzis par 50% un sasniedzis 24 miljonus latu…