Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:541548
 
Evaluation:
Published: 20.09.2004.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā pārsteidz visnegaidītākajās vietās. Pa radio mūs iztraucē patīkama balss, kas aicina kādreiz ieiet aptiekā un iegādāties visbrīnišķīgāko pretsāpju līdzekli, vakarā no TV ekrāna iemīļotā aktrise stāsta, cik tīra kļūst veļa pēc mazgāšanas ar jauno veļas pulveri utt. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem, tramvaju vagoniem un reklāmas stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāma1 nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma.
20. gadsimta beigās reklāma kļuvusi par multimiljardieru biznesu, kura apjomi strauji pieaug. Pēc BMFC2 datiem, Latvijas reklāmas tirgus 1997. gadā salīdzinājumā ar 1994. gadu ir pieaudzis par 50% un sasniedzis 24 miljonus latu…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1161886
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register