Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180382
 
Evaluation:
Published: 22.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Secinājumi
Ļoti daudzi bērni, kuri slimo ar disleksiju, nav ar to diagnosticēti. Arī šajā gadījumā zēns nebija diagnosticēts, skolotājs nezināja, ka ar šo bērnu ir jāsadarbojas savādāk, klases biedri viņu apsmēja. Manuprāt, skolotājiem ir jāpārzina kaut minimāli speciālo vajadzību pazīmes, pretējā gadījumā var būt kāds bērns, kurš no rītiem tēlo slimu, jo nevēlas, lai skolotājs atkal uz viņu dusmojas par nepareizi izlasītu tekstu.
Skolotājam ir jāreaģē pat uz pašām sīkākajām detaļām bērnā un jāmēģina pielāgot darbus klasē, ja tas ir iespējams, lai padarītu bērnam ikdienu vieglāku. Vajag motivēt un uzslavēt bērnu, tomēr nevajag ar to pārspīlēt. K.Smitas un L.Strikas grāmatā “Mācīšanās traucējumi no A līdz Z” kāds puisis, kurš šobrīd ir datoru speciālists un programmētājs, dalījās ar savu pieredzi skolas laikā, kad skolotājs viņu vienmēr novērtēja ar maksimālajiem punktiem par centību. Tas jauno zēnu ir padarījis niknu.
Mums, skolotājiem, ir jāprot pamanīt neordināras lietas un rīkoties atbilstoši tām, lai bērni pie mums nāktu ar prieku, nevis ar bailēm un noniecinājuma sajūtu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register