Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,49 (11%)
Discounted price*:
4,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:746190
Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Tomēr ir brīži (reti), kad viņa aizdomājās un pārprasa skolotāju, taču šajā vecumā tas ir normāli, jo uzmanības noturīgums un koncentrācija vairakkārt ir atkarīgi no darba daudzējādības un bērna ieienteresības mācību procesā.
Mācību dienas beigās (noguruma dēļ) skolnieces uzmanība ir nenoturīga, nevar ilgi koncentrēties uz noteiktu uzdevumu. Skolniece nevar sēdēt taisni – sēž vai sāniski pret skolotāju vai sēž turot galvu ar rokām, visu laiku grozās, sarunājas ar sola biedri, biežāk aizdomājas. Tomēr, mācību procesā piedalās un pilda uzdevumus, taču biežāk pārprasa skolotāju.
Kopsavilkumā, skolniecei ir pietiekoši labi attīstītā tīša uzmanība. Mācību dienas sākumā skolniece var saglabāt uzmanību bez pārtraukuma veselu mācību stundu (liela uzmanības noturība), bet mācību dienas beigās – skolniecei grūti koncentrēties darbam, uzmanība viegli novēršas (neliela uzmanības noturība). Tāpēc, pedagogam plānot stundu ir jāņem vērā ne tikai skolēnu vecumu, bet arī laiku, kad stunda notiks. Lai padarītu mācīšanas efektīvu un interesantu, pedagogam jāizmanto dažādas mācīšanas metodes, jo vienveidīgais darbs var skolēnus nogurdināt un rezultātā pazemināt skolēna uzmanības noturīgumu. Ja nepieciešams, stundas laikā jāizdara īss pārtraukums (5 minūtes) – ieslēgt skolēniem pazīstamu dziesmu, kurai viņi var dziedāt līdzi, vai iedot papīru un krāsainus zīmuļus – kaut ko uzzīmēt. Protams, to var savienot ar stundas tēmu – uzzīmēt zīmējumu vai noklausīties dziesmu, kas būs derīgs skolēniem stundas tēmas apguvei, bet padarīs stundu daudz interesantāk.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pedagoģiskā novērojuma apraksts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/746190

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register