Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:529350
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

2. Izpētes pētījums ir katra pētījuma sākotnējais solis, kam, lielākajā daļā gadījumu, seko aprakstošais vai cēloņa pētījums.
3. Katra pētījuma dizainēšana nav noteikti jāsāk ar izpētes pētījumu. Izpētes pētījums var tikt veikts arī pēc aprakstošā vai cēloņa pētījuma. Tas ir atkarīgs no tā, cik precīzi problēma ir definēta un pētījuma veicēja pārliecības par izvēlēto pieeju.
Daži potenciālie kļūdas avoti var ietekmēt pētījuma dizainu. Labs pētījuma dizains mēģina kontrolēt dažādos kļūdu avotus. Kopumā iespējami ļoti daudzi kļūdu avoti un, formulējot pētījuma dizainu, pētījuma veicējam ir jāmēģina mazināt kopējo kļūdu, ne tikai atsevišķu avotu. Palielinot izlases izmēru, izlases kļūda samazinās, bet tas arī palielina ārpus-izlases kļūdu, palielinot intervētāja kļūdu.
Pēc pētījuma dizaina noteikšanas ir jāpieņem budžeta un plānošanas lēmumi. Budžeta noteikšana un plānošana palīdz nodrošināties, ka mārketinga pētījumam būs visi nepieciešamie resursi - finansiālie, laika, darbaspēka un citiem. Noderīga pieeja projektu vadīšanai ir kritiskā ceļa metode (critical path method), kas ietver pētījuma projekta sadalīšanu pa aktivitātē, nosakot šo aktivitāšu secību un novērtējot to veikšanai nepieciešamo laiku. Pēc tam tiek izstrādāts mārketinga pētījuma priekšlikums, kas ietver projekta esenci un kalpo kā līgums starp pētījuma veicēju un menedžeri. Mārketinga pētījuma priekšlikums aptver visas mārketinga pētījuma procesa fāzes. Tajā ir aprakstīta pētījuma problēma, pieeja, pētījuma dizains un datu vākšanas, analīzes un izklāsta veids.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1333079
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register