Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109286
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Reklāmas kampaņas būtība    3
  Izpētes loma komunikācijas kampaņā    4
  Reklāmas kampaņas pētījumi    5
  Izmantotā literatūra    8
Extract

II. Izpētes loma komunikācijas kampaņā
Informācijas apkopošana, datu ievākšana un analīze komunikācijas kampaņas plānošanas un organizēšanas procesā sniedz vairākas priekšrocības. Kampaņas izstrādei tiek pieņemti lēmumi, kas balstās uz patiesu un situāciju raksturojošu informāciju. Izpētē iegūtā informācija palīdz sašaurināt ar problēmu saistīto jautājumu loku un fokusēties uz specifiskiem kampaņas mērķiem. Apkopotā informācija arī ļauj izvērtēt kampaņas rezultātus un efektivitāti.
Lai veidotu efektīvu komunikācijas kampaņu, reklāmas veidotāja rīcībā jābūt pēc iespējas pilnīgākai informācijai par potenciālo patērētāju un tirgus struktūru. Tādēļ pētījumi reklāmā – mārketinga pētījumu paveids - tiek veikti trīs galvenajos virzienos – patērētāju izpēte, preces/pakalpojuma analīze un tirgus analīze.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register