Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392146
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kompānija Procter&Gamble dibināta 1837. gadā. Pašos pirmsākumos tas bijis mazs, ģimenes uzņēmums, kas nodarbojies ar ziepju un sveču ražošanu, ASV, Sinsinati pilsētā. Tagad P&G piedāvā vairāk kā 250 dažādus produktus vairāk kā 5 biljoniem patērētāju 140 pasaules valstīs.
Viljams Protekters (William Protecter), sveču veidotājs, atceļojis no Anglijas, Džeims Gambls (James Gamble), ziepju veidotājs, atceļojis uz ASV no Īrija, varbūt nekad nebūtu sastapušies, ja nebūtu atprecējuši māsas, Olīviju un Elizabeti Norisas (Olievie and ELizabet Noriss). Šo meiteņu tēvs pārliecināja savus „jaunos dēlus” kļūt par biznesa partneriem. Rezultātā pēc Aleksanda Norisa (Alexander Norris) ieteikuma, tika dibināts jauns uzņēmums Procter&Gamble. 1
Markas attīstība 2
1890. gadā ražošanas apjomi sāka palielināties, P&G tirgoja jau 30 dažādus ziepju tipus. Tika veiktas dažādas reklāmas kampaņas, ieskaitot krāsu reklāmas nacionālajos žurnālos. Radās ziepju veids Ivory, kas tika reklamētas, kā maigas, šķīstas un ilgi noturīgas ziepes. Lai plaši popularizētu jaunās ziepes, pirmajā reklāmas kampaņā tika iztērēti tika iztērēti $11,000.
Pieprasījums pēc P&G produktiem strauji auga, lai spētu atmierināt pieprasījumu, kompānija sāka paplašināties ārpus Sinsinati. P&G izveidoja analītisku laboratoriju, kas nodarbojās ar pētījumiem, kā uzlabot ziepju veidošanas procesus. Šis bija viens no agrākajiem produktu pētījumiem ASV ražošanas vēsturē. Visas inovācijas bija tikai uz labu. Šādi labāk varēja izprast patērētāju vajadzības, P&G bija vieni no pirmajiem, kas sāka veikt tirgus pētījumus.
1911. gadā P&G laida klajā Crisco, pirmās dārzeņu taukvielas. Crisco piedāvāja alternatīvu veselīgākai ēdiena gatavošanai, tā vietā, lai izmantotu dzīvnieku taukvielas, vai sviests, tika lietots Crisco.
Laika gaitā attīstoties, kompānija domāja arī par saviem darbiniekiem. Tika sludināts, ka „kompānijas intereses un strādnieki ir nešķirami”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1140011
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register