Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:975927
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Varat arī paturpināt sarunu ar tādiem jautājumiem kā „Kas būtu nepieciešams, lai jūs to novērtētu ar desmit?”
5.Aiciniet klientu atgriezties. Tas jādara adekvāti. „Bija jauki jūs satikt, priecāsimies redzēt jūs atkal. Ja jums ienāk prātā kaut kas, ko mēs būtu varējuši izdarīt labāk, piezvaniet uz numuru ...... un vaicājiet pēc manis.” Ja tas šķiet pārāk gari, sakiet: „Mani sauc.... Lūdzu, vaicājiet pēc manis, kad atkal pie mums iegriezīsieties.” Varat arī pateikt, ka „bija patīkami jūs apkalpot. Nāciet vēl un vaicājiet pēc manis, ......”
Pašas grūtākās problēmas mūsu sabiedrībā bieži ir atrisināmas vienkāršākajos veidos. Lūk, ir piecas lietas, ko varat ieviest jau tūlīt. Klientu apkalpošana nav sarežģīta. Tas ir vienkāršs bizness. Mēs to mēdzam sarežģīt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1332124
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register