Kad uzņēmums ir izlēmis, kādas izejvielas un kādus materiālus ir nepieciešams iepirkt, jāveic piegādātāja izvēle.
Galvenie etapi:
1.Potenciālā piegādātāja meklēšana:
a)konkursa izsludināšana;
b)reklāmas materiālu izpēte: firmu katalogi, sludinājumi masas informācijas līdzekļos, internetā utt.;
c)izstāžu, gadatirgu apmeklēšana;
d)sarakste un personīgie kontakti ar iespējamiem piegādātājiem.
Iepriekšminēto pasākumu rezultātā veidojas potenciālo piegādātāju saraksts.
2.potenciālo piegādātāju analīze.
Potenciālo piegādātāju saraksts tiek analizēts, par pamatu ņemot speciālus kritērijus, kuri ļauj īstenot nepieciešamo, vēlamo piegādātāju atlasi.…