Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355911
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Interesantu secinājumu izsaka Libermanis , rakstot, ka ārpus cenu faktori iedarbojas dažādi uz indivīdu, visu nosaka pircēja uzvedības motivācija. Viņš uzsver vairākus efektus, kas ietekmē cilvēkus un rada pastiprināto pieprasījumu: līdzskrējēju efekts ( pieaug pieprasījums pēc tā brīža modīgām lietām), prestiža efekts ( tiek pirktas ekskluzīvas lietas, lai tikai izceltos uz citu fona) , snoba efekts ( pērk visu, lai tik būt atšķirīgs) , svētku efekts ( piemēram, Jāņi – siers , alus, Ziemassvētki – šampanietis, eglītes, 1. septembris – baltas blūzītes un burtnīcas) . Jāpiemin arī baby – boom, kad strauji pieaug dzimstība, līdz ar to pieprasījums pēc mazuļiem vajadzīgām lietām1.
Blakus pieprasījumam vienmēr blakus pastāvēs piedāvājums, respektīvi, viss, ko piedāvā. Tāpat kā pieprasījumu arī piedāvājumu raksturo piedāvājuma likums: ja citi nosacījumi paliek nemainīgi, bet preces cena pieaug, tad tās piedāvātais daudzums arī palielinās, un otrādi. 2 Šeit tiek atspoguļota pārdevēju „domāšana” , ka par augstāku cenu vēlas pārdot lielāku daudzumu, tomēr arī te pastāv ārpuscenas faktori. Galvenie ir šādi:
ražošanas faktoru (zemes, darba, kapitāla) cenu izmaiņas, kas ietekmē uzņēmumu izmaksas; jo zemākas izmaksas ir ražotājiem, jo vairāk tie vēlas ražot, un otrādi;
tehnoloģija – jo ekonomiskāka un efektīvāka tā ir, jo lētāks, jaudīgāks, kvalitatīvāks piedāvājums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register