Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466996
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cenu ierobežojošs efekts – jo retāk ir pieejams kāds priekšmets, jo augstāka tā cena, jo to vēlēsies pirkt mazāk cilvēku.
Piemērs:
Smita paradokss: neraugoties uz to, ka ūdens cilvēkiem ir daudz vajadzīgāks kā dimants, dimanta cena tomēr ir daudz augstāka.

Tirgus.
Tirgus ekonomikas subjekti:
privātā mājsaimniecība;
uzņēmums, firma:
pērk ražošanas resursus,
pārdod preces, pakalpojumus;
valsts:
valstij pieder daļa ražošanas resursu,
tai pērk un pārdod ražošanas līdzekļus;
pašvaldības:
tām pieder valsts ražošanas resursu daļa,
tā pērk un pārdod ražošanas līdzekļus patēriņa priekšmetus, pakalpojumus.
Galīgā derīguma mazināšanās efekts
Galējā derīguma mazināšanās efekts – sasniedzot noteiktu līmeni, apmierinājums kādas preces vai pakalpojuma izmantošanas gaitā sāk mazināties.
Skolēnam piedāvā ēst cepumus un lūdz katru no apēstajiem novērtēt. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register