Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928704
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Patērētāju rīcības ietekmējošos faktorus var iedalīt piecās grupās- ekonomiskie, sociālie, kultūras, personiskie un psiholoģiskie faktori.
Ekonomiskie faktori ir darba alga, ienākumu līmenis, cenu līmenis un maksātspēja. Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēka rīcību. Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē pircēja rīcību, ir maksātspēja (ienākumu līmenis, to stabilitāte), ietaupījumi, parādi un spēja tos nomaksāt u.c. Ekonomiskie faktori ietekmē ne tikai tieši, bet arī ievērojami iedarbojas uz sociāliem, kultūras, personiskajiem faktoriem.
Sociālie faktori darbojas jebkurā sabiedrībā, jo vienmēr pastāv noteikti sociālie slāņi (grupas). Sociālie slāņi ir salīdzinoši stabilas sabiedrības grupas, kurās apvienojas cilvēki ar līdzīgām dzīves vērtībām, interesēm un rīcības principiem. Piederību noteiktam formālam slānim (grupai) nozīmē arī īpašu rīcību tirgū. Atkarībā no tā pircējs dod priekšroku: konkrētiem produktiem; noteiktām produktu markām; izklaides veidiem; veikala tipiem; reklāmas avotiem un veidiem. Pircēju rīcību tirgū ietekmē arī neformālās sociālās grupas jeb saskares grupas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register