Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:988092
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ļoti svarīgi ir izzināt pircēja uzvedības īpatnības. Kāpēc viņš iegādājas tieši tās firmas produktu nevis kādas citas, kaut gan reklāmas kampaņas abiem ir bijušas veiksmīgas. Šeit ir jāapskata vairāki iemesli, kas tieši piesaista pie esošā produkta. Kā pirmo mēs varētu minēt motivāciju, kura katram indivīdam ir savādāka. Cilvēkam vienlaikus eksistē daudzas vajadzības un tas ir grūti – noteikt, kura ir visnepieciešamākā esošajā brīdī. Dažas no tām ir bioloģiskas kā, piemēram, slāpes vai izsalkums, dažas ir psiholoģiskas – tās, kas izjūtamas kā vēlme pēc apkārtējo atzinības, apbrīnas, pieķeršanās. Taču vairums no šīm vajadzībām nav pietiekami spēcīgas, lai noteiktu personas izturēšanos katrā laika momentā. Savukārt, vajadzība kļūst par motīvu tad, kad tā sasniegusi nepieciešamo intensitātes pakāpi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1129782
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register