Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:839994
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kuponi var piesaistīt papildus pircējus, kas šīs veicināšanas ietvaros iegādāsies produktu, bet ne vienmēr tas uzreiz nozīmēs, ka šo produktu pirks arī bez kupona, jo bieži vien kupons piedāvā lielu cenas atlaidi un bez šīs cenas atlaides produkts ir patērētājam neizdevīgs. Tāpat kuponi var piesaistīt un veicināt jauna produkta izmēģināšanu, kas arī nenozīmē to ka pēc tam patērētāji šo produktu iegādāsies atkārtoti.
Manuprāt kuponi ir lielisks veids, kā veicināt preces izmēģināšanu, bet lai šo preci pirktu atkārtoti ir nepieciešamas izmantot arī citus komunikāciju līdzekļus, kas nav tikai cenas samazināšana. Ir nepieciešamas arī nostiprināt pārliecību patērētāju prātos par šo produktu, kā arī strādāt pie paša produkta kvalitātes, kas teicami apmierinās patērētāja vēlmes un vajadzības.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register