Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:861740
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

1. Preču pozicionēšana starptautiskajā tirgū (priekšrocību nodrošināšana salīdzinājumā ar konkurējošām precēm, preces dzīves cikls un pozicionēšana, preces izcelsmes zems efekts).
Preces pozicionēšana ir vadošais elements veiksmīgam mārketingam jebkurā līmenī. Pozicionēšana tirgū ir uzņēmuma darbība, kas tiek balstīta uz produkta visizteiksmīgāko īpašību izstrādi un labvēlīgāko tēlu veidošanu mērķpirēju uztverē relatīvi pret konkurentu piedāvājumu. Pozīcija tirgū ir stabils produkta īpašību un uzņēmuma tēls pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu piedāvājumu. Pircēji ir pārslogoti ar informāciju par visiem produktiem un praktiski nevar katru reizi, pieņemot lēmumu par pirkumu, to novērtēt no jauna. Tāpēc, lai atvieglotu sev lēmumu pieņemšanu par pirkumu, pircēji iedala produktus pēc kategorijām, atkarībā no nodarbinātām pozīcijām tirgū. Pircējiem produktu pozīcija ir attieksmju, iespaidu un sajūtu komplekss, ar kuru tie tirgū uztver noteiktu produktu.1 Pozicionēšana ir revolucionāra ideja, par cik tā ietilpst katrā no pārējām četrām sastāvdaļām. Par pozicionēšanu ir jāsāk domāt no sākuma, bet ne pašās beigās. Pozicionēšana ietekmē kompānijas produktu. Pozicionēšana ietekmē produkta cenu. Pozicionēšana ietekmē produkta izvietojumu tirdzniecības vietās. Pozicionēšana ietekmē produkta virzīšanu. Pozicionēšana nav tieši tas ko uzņēmums dara ar produktu, bet tas, kā spēj ar tās palīdzību ietekmēt pircēju. Tā ir pilnīgi pretēja tradicionālajam mārketingam. Lielākā daļa mārketinga programmu tiek uzsāktas no produkta. Vēlāk produkts tiek novērtēts ar mērķi, lai tas ražotājam nestu labu peļņu. Pēc tam, tiek pieņemts lēmums izvietot produktu konkrētās tirdzniecības vietās. Un beigu beigās, mārketinga menedžeris rod nepieciešamo produkta virzīšanas taktiku. 2
Katras valsts konkurētspējas priekšrocību pamats ir tas, kā valsts pastāvīgi un secīgi var rūpēties par nacionālo ekonomiku un tās efektīvākajām nozarēm. Neatkarīgi no valsts nacionālām īpatnībām, tās vizītkartē svarīgākā loma ir ekonomikas īpatsvaram pasaules saimniecībā, konkurētspējīgu priekšrocību esamība un to attīstības iespējas konkrētajās nozarēs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register