Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:333135
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lēmumu par adaptāciju ietekmējošie faktori?
Lemjot par veidu, kā produkts tiks tirgots ārzemēs, uzņēmumam vajag apsvērt trīs veidu faktorus:
1. mērķa tirgus;
2. produkts un tā raksturlielumi;
3. uzņēmuma resursu un politiskie raksturlielumi.
Vairumam uzņēmumu, galvenie jautājumi kas saistīti ar adaptāciju ir vērsti uz izmaksām, kas saistītas ar produkta pielāgošanu, krājumu kontroli, apkalpošanu, kā arī izpētes izmaksām, piemēram, noskaidrojot visraksturīgākās pazīmes. Vairumam uzņēmumu, produktu adaptācijas izmaksām vajag būt mērenām. Praktiski, izdevumi ir mēreni tikai tad, kad plānotās pārmaiņas ir apdomātas un iedarbīgas. Tāpēc lēmums par adaptāciju galvenokārt ir atkarīgs no izmaksām. Ja plānotās izmaksas ir ļoti augstas, produktu adaptācija tiek noraidīta.
Produkta adaptācijas zinības parāda ka vairākums produktu, tos ieviešot jaunos tirgos, tomēr mazāk vai vairāk tiek izmainīti. Izmaiņas parasti notiek iepakojumam, vienības izmēram jeb lielumam, marķējumam, produkta sastāvdaļām un īpatnībām, lietošanas instrukcijām, kā arī dažos gadījumu logo un brendu nosaukumos.
Daudzi uzņēmumi veido lēmumu atbalsta sistēmas, lai sekmētu produktu adaptāciju un dažas apsver katru situāciju patstāvīgi. Visiem produktiem jāatbilst pastāvošajiem vides stāvokļiem, kurus tirgus nevar kontrolēt. Tas attiecas uz juridiskajiem jeb tiesiskajiem, ekonomiskajiem un klimata stāvokļiem tirgū. Tālāk adaptācijas lēmumi ir saistīti ar konkurētspēju tirgū. Saistībā ar konkurentiem adaptācija notiek, piemēram, pielīdzinoties konkurentu piedāvājumam, piešķirot klientiem priekšrocības utt.
Adaptācijas lēmumus ietekmē arī laika un tirgus sarežģījumi. Vairums eksportētāju saskaras dažādām vietējo tirgu raksturīgākajām pazīmēm, kurām nepieciešams pielāgoties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1329455
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register