Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743395
 
Evaluation:
Published: 09.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jēdziena “Primārais pētijums” raksturojums    4
1.1.  Primara pētijuma veidi un instrumenti    4
1.2.  Primara pētījuma plusi un minusi    5
2.  Primāra pētījuma bāzes tipi    7
2.1.  Jēdziena “Kvalitatīvais pētijums” raksturojums    7
2.2.  Jēdziena “Kvantativais pētijums” raksturojums    7
  Nobeigums    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

1.1 Primāra pētījuma veidi un instrumenti

Primārais pētījums iekļauj sevī oriģinālu, tieši par produktu vai tirgu, datu vākšanu. Primārie pētījuma dati – ir dati kuras nekad nebija iepriekš. Ta sir izstradāts lai atbildēt uz konkretiem jautājumiem, piemēram:
Kada klientu proporcija doma ka klientu servisa līmenis ir labs vai izcils?
Ko klienti doma par populāra produkta jaunu versiju?

Lai savākt primārus datus, biznesam jāveic lauku pētījumu. Un ta gālvenie metodi ir:
Personāla intervija – intervetaji aptauj cilvēkus uz ielās vai pie durvja sliekšņa.
Telefona intervijas – jautājumi līdzigi ar personālas intervijas jautājumiem, bet bieži vien īsaki.
Interneta aptaujas – e-pasta vai interneta izmantošana. Tas kļūst arvien populārakais veids informācijas saņemšanai, tāpēc ka tas ir lētāks neka personāla un telefona intervijas.
Anketa aptaujas – anketas sūtitas pa pastu (piemēram klienta atgriezeniskas saites forma, nosūtītā cilvēkiem, kuri nesen nopirka produktu vai izmantoja pakalpojumu).
Fokus-grupas/noņēmēja grupas – neliela cilvēku grupa atikas ar “palīgu”, kurš jauta viņus izpētīt produktu un pēc tam uzdod detalizetos jautājumus. Šo metodi bieži izmanto kad bizness plano ievest jaunu produktu vai firmas nozīmi.
Vairākumā nav iespējāms uzdot visus biznesa interesejošus jautājumus, pastāvošiem vai potenciāliem klientiem. Tādēļ primārais pētījums izmanto apskatus un priekšzīmes, lai iegūt patiesu rezultātu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register