Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:316143
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Veikalos un lielveikalos pēc pašapkalpošanas metodes iesaiņojums dod iespēju atrisināt specifiskus tirdzniecības uzdevumus: piesaistīt uzmanību; izteikt produkta raksturlielumus; paaugstināt pircēja uzticību; radīt iespaidu par ražotāju un pārdevēju. Daudzi pircēji ir gatavi maksāt nedaudz vairāk par iepirkšanās ērtumu, preces ārējo izskatu, drošumu un prestižu, ko var panākt ar labu iesaiņojumu. Jauni iesaiņojuma veidi var dot daudz labuma un papildu peļņu ražotājiem.
Izvēloties produkta iesaiņojuma veidu, jāpieņem dažādi lēmumi un jāatrisina vairākas problēmas. Pirmkārt, jāizstrādā uzņēmuma koncepcija – jānosaka kāda nozīme iesaiņojumam būs attiecīgā produkta liktenī vai kāds būs iepakojuma mērķis. Piemēram, iesaiņojums var saglabāt kāda noteikta produkta īpašības, celt uzņēmuma prestižu, ar savu neparastumu piesaistīt pircēju uzmanību. utt. Otrkārt, jāizvēlas iesaiņojuma izmēri, forma, materiāls, krāsa, teksts un produkta markas jeb zīmola apzīmējums un izvietojums, kā arī, vai lietojami aizsardzības mehānismi pret viltojumiem. Treškārt, iesaiņojuma iekšējiem elementiem jābūt saistītiem ar ārējiem mārketinga elementiem – cenu, reklāmu u.c.
Iesaiņojumu var pārbaudīt ar četriem testiem. Ar inženiertestu pārbauda iesaiņojuma atbilstību dažādiem standartiem, drošības noteikumiem utt. Vizuālais tests dod iespēju pārliecināties par gaumīgo ārējo izskatu, elementu harmoniju, informācijas uzskatāmību, testa salasāmību u.tml. Pārdevēja testu organizē, lai pārdevēji novērtētu iesaiņojumu no pievilcības un tirgus virzības iespēju viedokļa. Pircēja tests vajadzīgs, lai pārliecinātos, vai iesaiņojums kopumā atbilst pircēju galvenajām prasībām.
Etiķete pilda dažādas funkcijas:
• produktu identifikācija;
• produktu šķirnes un klases apzīmējums;
• produkta izcelsmes apraksts;
• produkta īpašību apraksts;
• paņēmiens virzīšanai tirgū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1329441
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register