Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:535946
 
Evaluation:
Published: 29.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Produkts ir viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi u.tt.
No patērētāja viedokļa var runāt par trim produkta līmeņiem:
1. produkta patēriņa efekts – pircēju potenciālās vajadzības, kas iemiesotas katrā produktā;
2. reāls produkts – svarīgākās ir tās produkta īpašības, ko cilvēks uztver ar maņu orgāniem, tās izpaužas dažādos raksturlielumos – kvalitātē, nozīmīgās iezīmēs, izskatā, produkta markā, iesaiņojumā;
3. produkts papildināts ar servisu.
Analizējot savstarpējās attiecības sistēmā „pircējs-produkts”, uzmanība jāpievērš galvenajiem produkta raksturlielumiem:
savienojamībai;
pārbaudāmībai – kādā mērā pircējs produktu tirgū var pārbaudīt, to nenopērkot;
novērojamībai – kādā mērā preci var novērot pirms pirkšanas (reklāmas, publiska apspriešana);
efekta ātrumam – cik ilgā laikā (cik ātri) pircējs apzinās labumu, ko gūst, produktu lietojot;
vienkāršība – cik ērti un viegli pircējam produkts ir izmantojams;
salīdzināmās priekšrocības – ar ko attiecīgs produkts izceļas salīdzinājumā ar citiem savas klases sortimenta „līdzbiedriem”;
simboliskums – pircēju attieksme pret konkrētu produkta marku (noteikta produkta marka var būt kā simbols par valkātāja piederību kādām cilvēku aprindām).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register