Mēs izvēlējāmies sieviešu modes preču uzņēmumu “Butterfly” un digitālo mārketinga elementu - virzīšana tirgū.
• Reklāma - Uzņēmuma automašīna, kas veic piegādes, ir viscaur apdrukāta ar uzņēmuma logo, kā īpašu pazīmi apdrukai varam minēt tās spīdēšanu tumšā laikā. Uzņēmuma vadītāja Elīna Didrihsone ir Latvijā atpazīstama ‘influencere’ ar 60 tūkstošiem sekotāju, līdz ar to uzņēmuma reklamēšana viņas profilā ir ļoti efektīva. Tāpat arī tiek izmantotas sponsorētas reklāmas, kuras parādās “Instagram” lietotāju profilos. Elīna sadarbojas arī ar Latvijā zināmām personībām, kuras iegādājas apģērbu “Butterfly” veikalā, un līdz ar to noreklamē uzņēmuma preci. Veikala skatlogā atrodas televizors, kas visu diennakti reklamē preci un rāda preču sortimentu.
• Pārdošanas veicināšana - Veikals “Butterfly” bieži sniedz daudz dažādus īpašos piedāvājumus, piemēram, iepērkoties par noteiktu naudas summu ir iespējams saņemt dāvanas no sadarbības partneriem vai paša veikala, “Omniva” piegāde par brīvu. Kā arī tiek rīkoti konkursi, kur ir liela iespēja laimēt dāvanu kartes un dāvanas no sadarbības partneriem (“Family Hair frizētava”, “Es mīlu kafiju”, “LuLu”, “Annas Pērle”, “Chi Baltic” un daudzi citi) par ievērojamu naudas summu.
• Sabiedriskās attiecības - Elīna, veikala vadītāja, sniedz intervijas, kuras tiek publicētas interneta žurnālos, piedalās sarunu šovos, piemēram, šovs “Personība” ar Maiju Rozīti, piedalījās raidījumā “Stilistu kaujas”, tādā veidā iegūstot arvien lielāku atpazīstamību un piesaistot arvien vairāk klientus.
• Tiešsaistes mārketings - ir pieejami individuālie piedāvājumi par palielinātu naudas samaksu, piemēram, Elīnas mamma, kura ir šuvēja, šuj preci uz pasūtījumu, individuāli nomērot klientu un izrunājot atsevišķas nianses.