Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:368834
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ņemot par laika periodu 2009.gada vasaru, kad visas šīs trīs kompānijas pielietoja attiecīgos mārketinga pasākumus, lai piesaistītu klientu uzmanību, var secināt, ka tika pārsvarā pielietotas reklāmas televizijā, žurnālos un vides reklāmas, tāpat arī atlaides produkcijai lielveikalos, kas ir galvenās aktivitātes, kas piesaista patērētāju uzmanību. Visbiežāk televīzijā kopumā reklamējās Blend-a-med, kam vizuāli ir labi piesaistošas reklāmas, otrs ir Sensodyne produkcija, kuras reklāmas ir līdzīgas, vienmuļas un garlaicīgas, kas visā visumā koncentrē uzmanību uz zobu pastu īpašībām, vismazāk šajā posmā reklamējās Colgate, kam vizuāli ir visspilgtākās un interesantākās reklāmas, tiek piesaistīti populāri cilvēki, kas reklamē jauno produkciju. Žurnālos (latviešu) šajā periodā bija redzamas Blend-a-med un Colgate reklāmas, bet ārzemju – visas dotās kompānijas. Šajā tirgū pastāv liela konkurence, tādēļ ir svarīgi pēc iespējas spilgtāk palikt patērētāju atmiņā, cīņa par patērētāju piesaistīšanu vienmēr būs svarīga pilnīgas konkurences tirgū, tādēļ labi, ka kompānijas ražo arvien jaunus un uzlabotus produktus un domā par to, kā visveiksmīgāk piesaistīt savai produkcijai nepieciešamo uzmanību.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1238463
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register