Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Preces dzīvescikla fāzes un biznesa raksturlielumi tajos; mārketinga stratēģijas preces dzīves cikla posmos

     

    Summaries, Notes7 Marketing, Advertising

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507395
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Produkta klasifikācija.
Visi produktus var iedalīt sekojošās grupās:
Patēriņa preces;
Ražošanas līdzekļi;
Pakalpojumi.
Patēriņa preces iedalās1:
Ikdienas pieprasījuma preces (maize, cigaretes, ziepes utt.)– preces, kuras pircēji parasti iegādājas bieži un ātri, patērējot pirkšanai pēc iespējas mazāk laika.
Pamatpreces tiek pirktas regulāri, piemēram, dzert tikai vienas markas pienu.
Impulspreces pērk bez iepriekšēja nodoma, bez jebkādas meklēšanas.
Neparedzētas preces ir preces, kuras iegādājas aiz nepieciešamības, aiz pēkšņas, neparedzētas vajadzības.
Ar nodomu pērkamas preces ir preces, kuras pircējs rūpīgi izvēlas, vērtē tās atbilstoši savam priekšstatam par kvalitāti, vēlamo cenu utt. Var būt vienveidīgās un dažādās precēs.
Īpaša pieprasījuma preces- preces ir unikāliem raksturlielumiem, un paredzētas īpašam pircēju kategorijām (modes priekšmeti, automobiļi, fotoaparāti utt.).
Pasīva pieprasījuma preces – preces, par kurām pircējs neko nezina, bet, ja ko arī zina, tad parasti nedomā tās iegādāties (apdrošināšanas pakalpojumi, kapakmeņi utt.).
Ražošanas līdzekļi iedalās sekojoši2:
Izejvielas un materiāli ir produkti, kuri piedalās ražošanas procesā kā ražošanas līdzekļi. Ir tas divas pamatdaļas- izejvielās un ražošanas materiāli, pusfabrikāti. Izejvielas var iedalīt lauksaimnieciskās (labība, kokvilna, lopi, dārzeņi, augļi) un dabas izejvielās (zāģmateriāli, jēlnafta, dzelzs rūda). Dabas izejvielām parasti ir liels fiziskais apjoms, samērā zema produkcijas vienības vērtība un nepieciešama speciāla transportēšana, nogāde no ražotāja līdz patērētājām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1138611
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register