Jēdziens “vadīt” nozīmē – uz uzņēmējdarbības politikas principiem sistemātiski realizētu, mērķtiecīgi plānotu, koordinētu un kontrolētu rīcību.
Projekta komanda – uz projekta darbības laiku projekta vadītāja rīcībā nozīmēta speciālistu grupa. Viņu pienākumos ietilpst projektu darbu veikšana.
Projektu uzraudzības komiteja – personu grupa, kuras uzdevums ir sekot projekta gaitai un pieņemt lēmumus atsevišķos projekta realizācijas posmos, nosakot projekta turpmāko gaitu. Tā var pieņemt lēmumu arī par projekta izstrādes pārtraukšanu vai tā finansēšanas izbeigšanu. (Milzīga atbildība, viņi atbild par visu. Projektu vadītājs tikai prezentē). Vajadzīga augsta kompetence, eksperti, kas saprot lietas būtību.
Projekta uzdevumu devējs – persona, kura no uzņēmuma pasūta projektu, kas slēdz līgumu ar projekta vadītāju, komandu, raksta projekta uzdevumu un seko projekta gaitai.
Komunikācijas instrumenti - Projektā iesaistītā komanda izmanto dažādus instrumentus, lai organizētu un prezentētu projekta informāciju.
Faktu tabula. Projekta faktu tabula ietver sevī datu kopsavilkumu, kas tiek domāta pasniegt ieinteresētajai pusei un šī tabula parasti tiek izvietota projekta mājaslapā. Apgabals izmanto informāciju no projekta privilēģijām un citiem resursiem. Tabula zemāk norāda kāda informācija tiek iekļauta pie privilēģijām salīdzinājumā ar faktu tabulu. …