Dzīvesveids. Dzīvesveids ir īpašību kopums, piemēram, kopienas attiecības, vērtību kritēriji un uzvedība. Atkarībā no šīm īpatnībām ir sagrupēti patērētāji.
Ikvienas personas dzīve notiek kādā īpašā veidā, ko viņš vēlas pieņemt, atbalstīt, parādīt, padarot šo ceļu konsekventu, redzamu un atpazīstamu no ārpuses. Pa cik dzīvesveids ir acīmredzams, šie cilvēki vairākumā vienādi reaģēs uz mārketinga komunikācijām, iegūs tādas pašas vai līdzīgas preces.
Dzīvesveids ir ļoti svarīgs elements preces virzīšanai tirgū, to var saskatīt reklāmā. Bieži reklāmā pircējam piedāvā ne tikai preces, bet arī ar to saistīto dzīvesveidu, piemēram, „Camel” cigaretes ir saistītas ar drosmi un drosmīgu ceļotāju un attiecīgu dzīves veidu, spriežot pēc reklāmas, ka arī kafija „Foldzhers” ir saistīta ar pavisam citu dzīvesveidu - ar klusu, mājīgas ģimenes dzīvesveidu.
…