Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769147
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tirgus segmentēšana - tirgus sadale atsevišķos pircēju segmentos, kam ir atšķirīgas vēlmes un tādēļ nepieciešami dažādi produkti.
Vēlmes ir dažādas - pēc omnibusa metodēm pārbauda segmentu. Ja segmenti vai produkti sāk konkurēt savā starpā, labāk ir paturēt vienu produktu šajā grupā.
Tirgus mērķēšana - katra segmenta novērtēšana un izvēlēto segmentu izvēlēšanās. Faktori, kas var ietekmēt - konkrētā segmenta īpatnības, specifika, nauda. Piemēram, vairāk svīst vīrieši. Potenciāls ir liels, atkārtojamības biežums ir liels, taču dezodorantus viņi nepērk. Tāpēc šī niša ir brīva un nepieciešama liela kopējā tirgus aktivitāte, lai pārliecinātu vīriešu lietot dezodorantu.
Ja izlemjam ka mērķtirgus ir pilnīgi visām sievietēm, tad vajadzīga agresīva reklāma. Labāk ir izlemt, uz kuru segmentu mērķēsim.
Tirgus pozicionēšana - produkta vietas iekarošana pircēju domās attiecībā pret konkurentiem.

Jauna forma - tam jāapaudzē apkārt visas pamatvērtības.
Dažādi cilvēki sagaida dažādas lietas (arī no pulveriem), tāpēc pulveri ir tik daudz un dažādi. Viss atkarīgs, no tā, kurš ienāk pirmais tirgū. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1177874
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register