Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:887134
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Mārketinga būtība, mērķi un uzdevumi. To izmantošanas iespējas viesmīlības nozarē.
Mārketings- mācība par to, kā pārdot pareizo preci pareizajam pircējam pareizajā vietā pareizajā laikā par pareizo cenu un ar pareizajiem paņēmieniem.
Mārketinga būtība- orientēties uz pircēju vajadzībām, vēlmēm un interesēm.
Mārketinga mērķis- pēc iespējas labāk un pilnīgāk apmierināt pircēju un patērētāju vajadzības, vēlmes un intereses un tā rezultātā gūt peļņu.
Mārketings ir cīņa par pircēja naudas maku. Visi tirgus dalībnieki konkurē par pircēja naudu.
Mārketinga funkcijas:
Orientācija uz pircējiem, viņu vajadzībām, vēlmēm un maksātspēju. Tas notiek veidojot produktus, idejas, pakalpojumus, to īpašības un klāstu.
Mārketinga dotības un to organizēšana, lai realizētu uzņēmuma mārketinga mērķus.
Rezultātu izvērtēšana, kas ietver sabiedrības vērtējumu, uzņēmuma darbības vērtējumu. Vērtējums ir divējāds- no vienas puses sabiedriskais, no otras puses uzņēmuma iekšējais vērtējums
2. Tirgus pasaule, tās funkcionēšanas nosacījumi un klasifikācija. Pakalpojumu tirgus īpatnības.
Ar jēdzienu “tirgus” apzīmē:
Maiņas procesu visās izpausmes formās
Pircēju kopumu, kam strādā, uz ko virza preci
Vietu, kur uzņēmums piedāvā savas preces vai pakalpojumus (teritorija)
Visliberālāko maiņas procesa formu (Centrāltirgus)
Tirgus iedalījums:
Pēc tā, kādā veidā tirgus realizējas (vietējie tirgi, ārējie tirgi- ārpus valsts robežām). Tūrisma nozarei ir specifisks, jo valsts iekšienē notiek pakalpojuma sniegšana gan vietējiem, gan ārzemniekiem un otrādi.
Pēc tā, kas ir pircēji (patēriņa, rūpniecības, valdības, operatīvie pakalpojumi)
Pēc tā, kā preces izvēlas (pamatpreces-maize, impulspreces, īpašās- kāzu ceļojums, speciālās- auto, unikālās-gleznas, pirkšanai neparedzētās preces- indes, pakalpojumi- sakari)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register