Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:789857
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Pirmkārt jānosaka, ko uzņēmums vēlas panākt, pārdodot produktu, kādus mērķus vēlas īstenot.
Praude V. ir nosaukusi piecus iespējamos uzņēmuma mērķus, kas sasniedzami, nosakot optimālas cenas:
nodrošināt izdzīvošanu tirgū;
maksimāli palielināt peļņu;
iegūt līdera pozīcijas produktu kvalitātes ziņā;
nodrošinot lielāko produktu realizācijas apjomu;
nodrošināt lielāko tirgus daļu.1

Kā norāda grāmatas autore, cenu veidošanas koncepciju nepieciešams koordinēt un saskaņot ar produkta raksturlielumiem (kvalitāte, dizains), produkta sadales kanāliem, pasākumiem produktu virzīšanai tirgū.
Cenu veidošanas mērķi veidojas atkarībā no uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem, tā kapitāla un izmaksu līmeņiem, tirgus situācijas un produktu pieprasījuma.2
Balstoties uz savu darbošanās stratēģiju, uzņēmums var īstenot aktīvo cenu veidošanos stratēģiju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register