Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848465
 
Evaluation:
Published: 17.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ir vārda, termina, simbola vai dizaina, vai to apvienojuma lietošana nolūkā identificēt produktu.

Tas ietver:
brand = ZĪMOLS,
brand name = ZĪMOLVĀRDS,
brand mark = ZĪMOLA simbols
Trademark = PREČU ZĪME

BRANDINGA – ZĪMOLA VEIDOŠANAS MĒRĶIS
ir radīt un uzturēt ilgtermiņa klientu atzinību uzņēmuma produktiem un servisam ar:
unikālas identifikācijas nodibināšanu,
šīs identifikācijas apvienošanu ar visvairāk vēlētajiem labumiem klientu prātā.

BRAND NAME = ZĪMOLVĀRDS
ir tā ZĪMOLA (brand) daļa,kas ir IZRUNĀJAMA FONĒTISKI – burts, to apvienojums, vārds.

BRAND MARK = ZĪMOLA SIMBOLS (grafiskais atveidojums)
ir tā zīmola (brand) daļa, KAS IR REDZAMA, APRAKSTĀMA, (simbols, dizains, krāsa, šrifts un/vai to apvienojums),BET NAV FONĒTISKI IZRUNĀJAMA.

TRADEMARK=PREČU ZĪME
IR TĀ ZĪMOLA DAĻA, (nosaukums, zīme, simbols un/vai krāsu kombinācija),
KURA IR REĢISTRĒTA PAREDZĒTAJĀ KĀRTĪBĀ UN KURU AIZSARGĀ LIKUMS…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1177874
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register