Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:123090
Evaluation:
Published: 16.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketings – ir koncepciju, cenu veidošanas, veicināšanas un pārdošanas plānošanas un izpildes process ar mērķi radīt produktus, kuri apmierina indivīdu un organizāciju mērķus.
Sistēma – elementu kopums, kas apvienoti, lai sasniegtu kopēju mērķi.
Sistēmu pieeja – mērķa noteikšana un koncentrēšanās uz veselo, atšķirībā no atsevišķu komponenšu apakšsistēmām.
Sinerģija – atsevišķu, bet savstarpēji saistītu daļu vienlaicīga funkcionēšana, kuras efekts ir lielāks kā atsevišķo daļu funkcionēšanas efektu summa.

Mārketinga zinātnes attīstība:
Patēriņa preču mārketings – 1950
Industriālais mārketings – 1960
Bezpeļņas un sociālais mārketings – 1970
Pakalpojumu mārketings – 1980
Klientu apmierinātības mārketings – 1980
Tiešsaistes mārketings – 2000
Mārketinga metodes sakņojas daudzās sociālajās zinātnēs: psiholoģija, socioloģija, antropoloģija.

Problēmas risināšanas posmi:
Saprast problēmu, pareizi to formulēt;
Izpildīt visu, kas saistās ar problēmu;
Konstruēt sistēmu, t.i., metodes un līdzekļus problēmas risināšanai;
Organizēt sistēmas izmantošanu, t.i., vadīt to.
Zinātniskā probl. – var pastāvēt kopā ar praktisko – starpība starp zināmo un faktisko;
Praktiskā probl. – atšķirība starp to, ko zinām, un praktisko.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register