Publikācijas mērķis ir sniegt vadītājiem un profesionāļiem pamatinformāciju, kā saglabāt konkurētspēju mūsdienu strauji mainīgajā pasaulē. Grāmatā apkopoti labākie Harvard Business Review publicētie raksti – izcilu domātaju un zinātnieku pētījumi. Izteiktās inovatīvās idejas balstās uz empīriskiem piemēriem un akadēmiskajā vidē pieņemtām metodēm un teorijām.
Uzņēmējdarbība mūsdienās darbojas lielas nenoteiktības apstākļos. Šī nenoteiktība nes ne tikai nozīmīgus draudus, bet arī jaunas iespējas. Pareizi vadot riskus, uzņēmums ne tikai var saglabāt savu satbilitāti, bet pat iegūt priekšrocības konkurencē. Grāmata norāda uz dažādām iedarbīgām metodēm un līdzekļiem, ko uzņēmumi var izmantot, lai iegūtu šo pārspēku.