Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973332
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Taču, piemēram, Eiropas Pārtikas nekaitīguma iestāde (EPNI) eksperti neapstiprināja, ka Red Bull enerģijas dzērienā esošais taurīns patiešām mazina nogurumu un veicina možumu, kā tiek apgalvots Red Bull reklāmā. Tāpat netika pierādīts apgalvojums par Lipton melnās tējas pozitīvo ietekmi uz možuma saglabāšanu un uzmanības noturēšanu.
Sekas šo parametru neievērošanai ir patērētāju, sabiedrības maldināšana par attiecīgajiem produktiem. Un kā jau zināms, maldināšana reklāmas nozarē nav pieļaujama.
Es neatradu apstiprinošu informāciju par to, vai šo reklāmu sakarā kaut kas ir darīts, bet pēc pašas novērojumiem liekas, ka nē. Proti, par Actimel lakto un bifido baktērijām reklāmas arvien tiek translētas. It kā pārtikas milzis Danone uzsver, ka probiotiķu efektivitāte pierādīta daudzos pētījumos, kuru rezultāti publicēti starptautiskos zinātnes žurnālos. Tomēr uzņēmums atsaucis iesniegumu EPNI par Actimel un Activia veselīguma apstiprināšanu, jo nav skaidrs, pēc kādiem kritērijiem tiek pārbaudīts apgalvojumu zinātniskais pamatojums. Secinājums, ka pamatojuma tā arī nav.
Vienīgais, kas tagad tiek veikts ir veselīgo produktu vērtēšana, kas varētu tikt izskatīta līdz 2012. gadam. Līdz tam šīs veselīguma norādes var lietot. Tātad reklāmas ar maldinošu raksturu turpināsies.
Es uzskatu, ka likumi visiem ir vienādi, tad visiem arī vajadzētu „spēlēt pēc noteikumiem” un nemēģināt apiet tos. Man šīs reklāmas netraucē, jo es vienmēr tāpat nodomāju – atkal „apčakarēt” te mūs grib, bet tomēr ir daudz cilvēku, kas tic reklāmās teiktajam. Līdz ar to maldināšana paliek maldināšana un reklāmas nozarē tā nav pieļaujama.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register