Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:302595
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma kā tirdznieciskās informācijas specifisks veids.
Reklāmas nepieciešamību noteicošās īpatnības:
1.Preču ražošanas sistēmai raksturīgs tirgus. Tā veidi ir preču ražotāju, preču realizētāju, preču pircēju tirgus. Tirgi teritoriālā nozīmē var būt vietējie, nacionālie, reģionālie, pasaules, iekšējie, ārējie. Jebkurā tirgū realizācijai domātais produkts mēdz būt gan ražošanas, gan patēriņa.
2.Preču ražošanas sistēmas dalībnieku ekonomiskā pastāvība. Uzņēmēji ir ieinteresēti informēt par savu eksistenci, par saviem ražojumiem, par savu darbību. Tā iemesli: arvien palielinās pastāvīgo tirgus dalībnieku skaits; turpinās ražošanas specializācija; nepārtraukti parādās jaunas preces; notiek tirgus piedāvājuma un pieprasījuma samērošana – tirgus konjunktūra. Piedāvājums pastāvīgi palielinās un sarūk, pieprasījums no vienām precēm pārorientējas uz citām, izmainās agrākā pieprasījuma struktūra. Tā rezultātā šīs izmaiņas uztur tirgu dinamiskā stāvoklī.
1. Ja konjunktūra izmainās uzņēmumam nelabvēlīgā virzienā, tam nepieciešams īpaši popularizēt savu produktu, lai saglabātu pircējus.
2. Pieprasījuma struktūras vai apjoma vai abu šo parametru vienlaicīgu pārmaiņu rezultātā krasi var palielināties to vai citu preču pircēju skaits. Ja uzņēmums šīs preces spēj saražot vai jau ir saražojis, tad tas ir jādara zināms pircējiem.
Ja uzņēmums reklamē trūkstošās preces, tad ir iespējams panākt:
• Pastiprināt izjaukti līdzsvaru starp pieprasījumu un piedāvājumu;
• Kāpināt pieprasījumu, kas dot iespēju paaugstināt cenu, gūt lielāku peļņu;
• Ja turpina reklamēt preci, kura dotajā brīdī nevar tikt piegādāta tirgum, lai iespējamie konkurenti nepārvilinātu pircēju vai lai pircēji neaizmirstu par šādu firmu, firmas vārdu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1126186
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register