Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:651322
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Vismazākais kritums ir interneta reklāmas tirgum -24 %, tam ar samērā vienādu kritumu seko radio, TV, vides un kino reklāma, lielāko kritumu piedzīvojis žurnālu reklāmas tirgus – 59%.3 Manuprāt, salīdzinoši grūtā ekonomiskā situācija ietekmē ne tikai Latvijas patērētaju naudas makus, bet arī reklamdevēju budžetus, reklāmas tagad ir ieguvušas citu skata punktu un tiek lietotas samērīgak un ar lielāku efektivitāti. Lielākie reklāmdevēji Latvijā pēc reklāmu daudzuma ir HENKEL, PROCTER & GAMBLE, DANONE, RECKITT BENCKISER, TELE2.
Manuprāt, reklāmas tirgus Latvijā vēl nav pilnībā attīstijies un pilnveidojies, tam ir visas iespējas augt, paplašināties un nostiprināt savas līderpozīcijās tirgū, lai uzņēmumi zinātu, ka reklāma ir veids kā ātri, ērti, efektīvi, taču ne lēti panākt vēlamo rezultātu. Ekanomiskā krīze ļauj profesionāļiem meklēt alternatīvus veidus kā reklamēt kādu produktu, iespējams, par lētākām izmaksām, taču ar lielāku efektivitāti, tādējādi arī šajā gŗutajā laikā viešot uzņēmejos ticību, ka „savelkot jostu” reklāma nav jāatmet un ikvienam ir iespēja reklamēt sevi un tikt reklamētam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1245089
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register