Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:522204
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas veidi
1. Personāžu izmantošana.
Amerikāņu un austriešu pētījumu rezultāti rāda, ka pašu lielāko pievilcību reklāmai piešķir skaistas sievietes līdzdalība reklāmā:
vīrietis pēc savas dabas nevar neskatīties uz skaistu sievieti;
sieviete arī ievēros: salīdzinās ar sevi, novērtēs, apspriedīs, iespējams nosodīs, iegādāsies pati šo preci vai pakalpojumu.

Reklāmas dalībnieku iedalījums pēc to psiholoģiskās ietekmes uz patērētāju
1. Skaistas sievietes;
2. Bērni;
3. Laimīgas un pievilcīgas ģimenes;
4. Dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki;
5. Vīrieši.

Ieteikumi modeļu veidošanai
1. jāizmanto izteiksmīgi modeļi;
2. modeļu izskatam un darbībai ir jābūt nedaudz nenoteiktiem(noslēpumains izskats), lai liktu padomāt, nedaudz pafantazēt, domās paturpināt sižetu;
3. obligāts ir nosacījums. lai modelis ar savu izskatu un izturēšanos (arī mīmiku) izraisītu pozitīvu emociju rašanos, radītu pozitīvu noskaņojumu uzmanības piesaistīšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register