Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360356
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Savukārt, lai piesaistītu pieaugušo mērķauditoriju, ražotāji izvēlas dramatizēšana ar cenu palīdzību. Cena publikai var likt noticēt, ka produkts ir svarīgs un ka ir savas cenas vērts, kaut arī patiesībā precei ir uzlikts uzcenojums, ko ražotājs izmanto saviem ieguvumiem vai komunālo izdevumu segšanai.
Reklāmas priekšplāns ir daudz interesantāks nekā aizkulises. Aizkulisēs notiek smags darbs, lai reklāmu sagatavotu, savukārt priekšplāns ir reklāmas seja. Priekšplānu varam nodalīt divās daļās - nosacīta telpa, kurā publikas tiek radīta gatavā izrāde un tas ir viss, ko izrādē parāda spēlētājs, lai ietekmētu publiku.
Kā piemēru priekšplānam un izrādei var minēt – “Ēd kūku X un Tu nonāksi jautrā, aizraujošā draugu ballītē” (fonā skan mērķauditorijai raksturīga un populāra dziesma). Ballīte, aizraujošā atmosfēra – tas ir reklāmas priekšplans un izrāde. Pēc šī varam secināt, ka reklāma bieži vien ir vienkārši safabricēta, jo tā ir nepatiesa un paspilgtina produktu īpašības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1368266
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register