Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763033
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Ilgais un grūtais darbs, kas var tikt nojaukts jebkurā sekundē pat neliela caurvēja ietekmē. Norāda uz idejas būtību. Mājdzinieks bojās visu, ja uzvedīsies slikti.
Šķiet interesanti, kā pats produkts tiek pārdots. Aplūkojot tuvāk pārdotā produkta logo – uzreiz var saprast, kas tiek pārdots. Kā arī moto, angļu valodā runājošiem/saprotošiem civēkiem, ir vienkārši uztverams. Taču pašā reklāmā nav saskatāma ne pati produkcija, ne kaut kādi priekšmeti (suņu bļodiņas, izbērta pārtika,dzīvnieku rotaļlietas), kas būtu saistīti ar . Ir acīmredzams, ka reklāmdevēja galvenais nodoms ir nodot ideju, kas ir paliekoša, nebāžot to sejā burtiskā veidā. Mērķis ir nodot kontekstu, kas motivēs iegādāties produktu nākotnē. Tieši to saprot arī reklāmas saņēmējs. Saņēmējs novēro komēdiju, saņemot reklāmas ideju, iegūstot motivāciju rīkoties tālāk.
Kopsavilkumā var teikt, ka šī reklāma iekļauj sevī daudz apslēptas idejas un domas, palīdzot nodod reklāmu nevis kā parastu produktu, bet kā iespējamu dzīvesveidu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register