Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224979
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Mana izvelētā reklāmā nāk no žurnāla „Lilit” lappusēm. Atšķirībā no pārējām reklāmām tieši „Nivea” reklāma izceļas ar savu vienkāršību un „gaišumu”. Reklāmā netik lietots daudz zīmju, manuprāt, tas arī padara šo reklāmu vieglāk uzveramāku.
Šajā reklāmā par signified jeb apzīmētājs ir četras sievietes – fotogrāfija. Pirmais ir denotatīvais nozīmes līmenis, kas orientēts uz realitātes satveršanu, kas ir attēla funkcija. Attēli pēc savas dabas pārnes realitātes attēlojumu plaknē. Tas notiek ikvienā vizuālās attēlošanas norisē. Pārcelšana ir neitrāls akts, un nav nekā tāda, kas norādītu uz to, ka attēla saturs tiek īpaši iezīmēts vai kodificēts. Arī fotogrāfija atšķiras no realitātes, bet tā ir informācija, ko var nolasīt no attēla līdzības realitātei. Barts šo līdzību nosauc par ziņojumu bez koda.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register