Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:339440
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un pārliecināt, ka tieši reklamējamās preces viņam trūkst. Ja reklāma ir ļoti pārdomāti izveidota, ietverot dažādus psiholoģiskos momentus, tad uz šā āķa uzķeras daudzi cilvēki un nopērk arī tādas preces, kas viņiem nemaz nav vajadzīgas. Reklāmās izmanto dažādus reklamēšanas stilus (saskaņa, iduvidualitātes simbols, priekšlikums, loģiskā reklāma, snobiskā pieeja).
Reklamēšana vienlaikus iedarbojas uz lielu auditoriju, jo parasti reklāmai izmanto masu informācijas līdzekļus – avīzes, žurnālus, radio, televīziju, kino, arī pastu, transporta līdzekļus, ēku fasādes, ielu afišu izkārtnes, dažādus izdales materiālus. Tā kā preces ir atšķirīgas, tad arī to reklamēšanai tiks lietoti dažādi reklāmas līdzekļi. Reklāmā informē ne tikai par preces vai pakalpojuma labajām īpašībām un priekšrocībām, bet arī tiek nostiprināts firmas vārds.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register