Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:323885
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Palūkojoties visapkārt, mēs redzam, cik daudz informācijas tiek piedāvātas, pasniedzot to dažādos veidos. Kā pirmais uzreiz nāk prātā, ka tā ir reklāma, ar kuru ikviens ir ciešā kontaktā katru dienu. No vienas puses tai tiek pievērsta liela uzmanība, bet no otras – mēs nemaz paši neapzināmies, ka dotais rezultāts (vai tas būtu kāds pirkums, vai kāda pakalpojuma izmantošana), ir redzētās reklāmas iespaidā. Tādēļ ir ļoti interesanti uzzināt, kāda ir īstā reklāmas būtība. Kā vienu no variantiem mēs varam minēt, ka reklāma ir pasākums, kuras mērķis padarīt kaut ko plaši pazīstamu un līdz ar to arī radīt patērētāju interesi. Pat neliela privāta rakstura sludinājums kādā laikrakstā informē par piedāvātajiem ražojumiem vai pakalpojumiem, kur cenšas mūs pārliecināt, izvēlēties tieši šīs markas produktu. Pašos pirmsākumos tirgotāji skaļi piedāvāja tirgū savas preces, un veikali izmantoja lielas izkārtnes, lai norādītu, ko viņi tirgo. Pat tad jau tika iezīmētas mūsdienu reklāmas pirmās pazīmes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register