Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769465
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pēc reklāmas vai reklāmas kampaņas palaišanas sabiedrībā, reklāmas speciālistiem ir jānovērtē reklāmas efektivitāte, vai ir paaugstinājušies preces pārdošanas rezultāti vai ir iegūti kādi citi noteikti labumi.
Pastāv divi reklāmas efektivitātes veidi:
Komunikatīvā efektivitāte;
Ekonomiskā efektivitāte;
Komunikatīvā efektivitāte rāda, cik efektīvi veidojas komunikācijas starp organizāciju un pircēju. Par to liecina potenciālo klientu aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai uzzinātu reklāmas efektivitātes rezultātus var veikt klientu aptauju, kur būtu jāatbild noteiktiem kompānijai interesējošiem jautājumiem:
1.vai jūs atceraties reklāmu, kas ,piemēram, ir bijusi pārraidīta pirms kāda ilgāka laika?
2.vai jūs redzējāt šo reklāmu nesen, ja reklāma ir salīdzinoši laista klajā nesen?
3.vai jūs redzējāt, lasījāt kaut ko šikāk par konkrēto produktu ?
4.kādas asociācijas jums raisīja reklāma?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register