Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414721
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā.
Pētījumu veidi:
Pārdošanas efekta pētīšana. Firmas parasti vēlas noskaidrot, vai izmaksas reklāmai bijušas pārāk mazas vai pārāk lielas. Daudzas organizācijas attīsta reklāmas kampaņu valsts mērogā un tad novērtē efektivitāti. Pareizāk būtu izmēģināt reklāmu vietējā mērogā, novērtēt tās efektivitāti un tikai pēc tam reklāmas darbības lauku paplašināšanā tālāk, jau tērējot lielus naudas līdzekļus;
Vēsturiskā pieeja. Izmanto pagātnes pārdošanas datus un pagātnes reklāmas izmaksas un mēģina noteikt gaidāmo efektu pamatojoties uz loģiku un statistikas metodēm;
Eksperimentālā plānošanas metode . Firmas reklāmai paredzētos līdzekļus netērē visā teritorijā vienmērīgi, bet gan vienā daļā daudz, bet citā – maz.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1310513
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register