Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:651168
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Patēriņa palielināšana. Mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto produktu pārdošanu un ar to sekmē patēriņa palielināšanos. To pašu es varētu teikt arī par reklāmu.
Patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana. Mārketings ietekmē vajadzību apmierināšanu. Gandarījuma līmeni patēriņa procesā ir grūti izmainīt un izteikt skaitliski. Par to netieši liecina pieprasījuma pieaugums vai samazinājums pēc konkrētām precēm.
Produktu izvēles dažādība. Lai apmierinātu pircēju vajadzības un vēlmes, ir jānodrošina ne tikai produktu dažādība, bet arī iespējas to izvēlēties. Šī darbība ir saistīta ar izmaksām, jo nepieciešami lieli preču krājumi, papildreklāma, augsta apkalpošanas kvalitāte.
Dzīves līmeņa paaugstināšana. Šis rādītājs ietilpst produkta raksturlielumos-kvantitāte, kvalitāte, sortiments, vērtība, cena, garantija. No šīm produktu īpašībām atkarīga ne tikai konkrētu vajadzību apmierināšana, bet netieši arī visa sabiedrības sociālās kultūras vide.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register